sobota, 8. september 2007

Še nekaj za lačne

Danes sem se odločila, da bom naredila za kosilo juho-enolončico. Ob tem mrzlem vremenu že prav paše pojest nekaj toplega.
Recept za to juho sem našla v eni kuharski knjigi, ampak kot je meni v navadi, se nisem točno držala tistega recepta, ampak sem priredila po svoje in glede na razpoložljivo zelenjavo skuhala.


Za dobro župco rabiš naslednje:

piščančji file
paradižnik
korenček
koruzo
cvetačo
zeleno
česen
sol, poper, peteršilj, lovorjev list
zdrob


(seveda pa so sestavine prilagodljive glede na zelenjavo, ki jo imaš trenutno v hladilniku ali na vrtu ;) )


Postopek je pa naslednji.
Na maslu prepražiš malo zdroba in meso (cca 10 min).



Nato dodaš vso zelenjavo, razen začimb in pražiš nekje 5 min.


Zaliješ z vodo (količine po želji...jaz sem zalila z dobra pol litra). In začiniš (sol, poper, peteršilj, lovor, po želji tudi drobnjak). Pkuhaš še kakšnih 10 min...in je gotovo. Aha, pa vmes še lahko dodaš malo zdroba, da se juha malo zgosti.


Serviraš na krožnik ;) (šef kuhinje LOL)
(btw. i have a badhair day)


Pa DOBER TEK!!


Za prilogo se prileže malo svežega kruha. Za sladico je pa Aleš naredil puding :)

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

3krat preveč korenja. Bljak ;) Ostalo pa ql in zadnji čas si izkoristila, jutri bo spet toplo, pa bo treba nekaj za pod nož ;)

Anonimni pravi ...

itak, da nimam kaj dodat, ko vem, da si izvrstna kuharica. Preiskusila na lastni koži.Ni dvoma, da je bila enolončnica izvrstna.

Urban pravi ...

Špela, tole je moglo biti pa dobro;)
Samo nekaj men ni jasno... včasih si ti skoz jamrala, kako si ti antigospodinjski tip ženske?! Ko pa sedaj tole vidim, pa ne vem za nobeno, da bi s takšnim veseljem kuhala:) Kar tako naprej.

Matjaž Očko pravi ...

svašta! schpeltza kuha? ;)
btw: na sliki kruh iz spara? tisti, ki je pečen v 10. minutah? mmmmmmmm :)

Gregor Barič - Baro pravi ...

Zanimivo. Čisto drugače, kot bi jo skuhal jaz iz istih sestavin. Tudi jaz bi dal manj korenčka. Uporabil bi olivno olje, ker zdrži višjo temperaturo od masla (maslo rado greni, če je pregreto), prepražil bi najprej čebulo, nanjo dal meso, ga prepražil, malce (kakšnih 5 minut) pa tudi zelenjavo. Potem bi zalil. Uporabil pa bi tudi malce bazilike in paradižnikovo mezgo. Zgostil bi z ostro moko.

Matjaž Očko pravi ...

leja barota! si me pa presenetu! nisem vedu, da si tud kuhar! :)
emm, ja.. se strinjam z barotom - jaz bi naredil isto.

Spela pravi ...

Ja Matias Schpeltza kuha :)

Ja, v originalnem receptu je bila čebula, ampak je nimam rada, zato je nisem dala (sem napisala, da je to prirejen recept). Korenček je v bistvu sam en (meni se to ne zdi tak grozno veliko, ker se kr lepo porazdeli). Svež paradižnik je bolj naraven od mezge ;)
Pri zgoščevanju se pa izogibam moke...raje zgostim s čim drugim.

Anonimni pravi ...

@Baro: si pa mim vseku tole z olivnim oljem. Olivno olje najslabse prenaša temperaturo. Najbolje pa svinjska mast ali pa recimo kokosovo maslo. Kakršno koli olje ne zdrži niti pol tolk.

Gregor Barič - Baro pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Gregor Barič - Baro pravi ...

Hm. Se mi zdi, da sem to enkrat nekje bral. Točno pri Jonasu (blog.jonas.siol.net), ko je pekel bezeg v ponvi, je nekdo napisal, se mi zdi, v enem izmed komentarjev. Za maslo pa iz lastnih izkušenj vem, da greni, če ga pregreješ.

Anonimni pravi ...

Hojla, Špela.
Jst sem pa danes skuhala enolončnico po navdihu iz tvojega recepta, seveda malo prilagojeno najinemu okusu, ampak v osnovi iz tega recepta. In je bila odlična. Tako, da hvala za lušte in navdih. ;)